Nekad Mariateresa12 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Mariateresa

Ditt Hex-ID: steam:110000137420810

Vad är din discord tagg? mariateresa2025

Vem var det som bannade dig? Real.16

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-14 184746.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag lämnade situationen mitt i utan att säga till ordentligt. Det såg säkert ut som att jag combat loggade eller försökte undvika RP, vilket aldrig var min avsikt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad ramlade min mamma ner för trappan hemma. Jag blev väldigt stressad och prioriterade direkt att hjälpa henne istället för RP. Jag hann inte tänka klart eller skriva ett ordentligt meddelande innan jag lämnade, vilket gjorde att situationen såg fel ut. I stunden ville jag bara säkerställa att hon mådde bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte bannet var felaktigt. Jag förstår varför staff agerade som de gjorde eftersom de inte kunde veta vad som hände IRL. Det var mitt ansvar att kommunicera, även om jag blev stressad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad en gång tidigare. Efter den bannen lärde jag mig mycket om att ta reglerna på allvar och att tänka efter innan jag agerar. Jag har försökt förbättra mitt beteende sedan dess och undvika situationer som kan misstolkas eller bryta mot reglerna. Den här gången var det en IRL-nödsituation som gjorde att det blev fel, inte att jag medvetet gjorde något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva ett kort meddelande, t.ex. “måste gå, nödsituation IRL”, innan jag lämnade spelet. Även i stress hade jag kunnat försöka kommunicera för att undvika missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig hur viktigt det är att alltid kommunicera, även vid hastiga nödsituationer. Det är bättre att skriva något kort än inget alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka