Antagen Marguz69 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marguz69

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Marguz

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001001bf41f

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Blir nån timme på veckodagar, helger blir det någon timme mer, Inne oftast kvällar och på natten

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem sedan 19:de april 2025, fick felaktig ban, så drogs medlem, så medlem sedan den 10:de juni 2025.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/l5WmJwinv77UiZu4S?invite=cr-MSxxTHEsMzkyNDQxMTE1&v=NaN

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Mitt jobb som SV är att bara köra på som vanligt, vara en förebild för de nya på servern samt hjälpa dom om det önskas. Men även få bort det som ej kan bete sig eller bryter mot regler. Samt underlätta för högre med underlag så det som gör regelbrott får de åtgärder det förtjänar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är aktiv på servern nästan varje dag. Oftast inne på kvällar och nätter och det är då det är som mest lallare. Man ser mycket som händer när man rpar runt, och vill gärna göra något åt det, där av vill jag bli servervakt. Underlätta för andras rp och få bort dom som ej kan sköta sig. Rpar mycket med hund ped där många ej kan bete sig, sparkar, beter sig illa i allnmänt bara för det är en hund. Det är då jag som servervakt kan ta åtgärder så dom beter sig i framtiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att jag kickar folk utan anledning bara för jag inte gillar dom. Eller att jag ser mellan fingrar på en kompis som gör fel och jag inte tar åtgärder.

Abuse kan vara att jag maktmissbrukar min roll, gör saker för att vinna scenarion eller bara lallar runt med makten jag har som SV

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka