Accepterad Marc100 | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marc

Vad är ditt discord namn? Rymlig

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marc nugget. ålder 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle breskiva Marc som 1 Kreativ 2 nyfiken 3 Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marcs bakgrund är att han växte upp i norsborg där det var mycket kriminalitet samt mycket skit på gatorna. Hemma hade han det tufft, Pappan var mycket i fängelse och Marc hade ingen bra relation till sin pappa. Hans mamma var också svårt sjuk i cancer och efter som Marc hade 3 syskon var det han som behövde tar mycket ansvar för dem och se till att familjen tjänade in pengar. Framtidsplaner för Marc. Eftersom Marcs fattiga barndom och svåra uppväxt hade Marc lovat sig själv att aldrig Va utan pengar igen. Han lovade sig själv att han ska aldrig mer vara svag och att den dagen han får familj ska han vara en bra pappa som tar hand om familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig samt seriös RP. Mycket roliga scinarion där alla Parter har roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egen vinning utan man ska spela för båda parternas vinning så alla kan har roligt och så inte bar du vinner i varje scinario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. för ish 1 år sedan blev jag Perma bannad för jag ej betedde mig och jag gjorde samt sa omogna saker. Men jag har lärt mig efter min bann.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp är att man ska värna om sitt liv till exempel om någon riktar vapen mot dig sås ska du lyssna och reagera verkligt. OOC det står för out of charakter och det menader med att du får ej ta information du har hört utanför spelet in till spelet alltså du får ej rpa på den informationen. Powergaming är att du inte bara ska spela för din vinning och inte bara spela för makt och pengar utan att alla ska ha roligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas ni accepterar denna ansökan :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka