Nekad grischkungen.3 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tony

Vad är ditt discord namn? grischkungen.3

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter james edward han är ny in flyttad och har haft en svår uppväxt och har haft det svårt att få pengar och därför gör han allt för pengar även och det inte är lagligt för att få tillgång till pengar därför går han mer åt de kriminella hållet i livet och gör de mesta för pengar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,grisch och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karakär har inga direkt planer men han har i tanken att bygga upp en bra ekonomi och i framtiden gå med i ett gäng och vara lojal till gänget och mest försöka få bra vänner och köpa bilar och vara social till folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ha en seriös rå nivå och inte köra för egen vinning och faktist kunna ta en förlust och spela för att alla ska ha kul även om de är kriminella eller polis

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna acceptera en förlust och inte spela för makt och pengar eller bara köra för egen vinning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brutit mot serverns regler är helt nu och skulle vilja börja rpa här

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powegaming, powegaming 2, rdm, vdm, suntförnuft,copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag söker en seriös rp server som jag vill börja rpa på.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka