Nekad Marc100 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593042493/

Ditt Hex-ID: steam:11000016152323d

Vad är din discord tagg? Rymlig

Vem var det som bannade dig? Klacksko ban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-12 215209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot en regel. Jag inser nu att mitt beteende inte var lämpligt och att det bröt mot de riktlinjer som finns för att alla ska kunna ha en positiv upplevelse. Jag vill be om ursäkt för mitt misstag och vill försäkra att jag har tagit till mig av denna erfarenhet. I framtiden kommer jag att vara mycket mer uppmärksam på reglerna för att undvika liknande situationer och bidra till en bättre miljö för alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag i ett samtal på Discord med mina vänner. i samtalet diskuterade vi att gå över till en annan server, och mina vänner uppmuntrade mig att följa med dem dit. Även om jag egentligen inte ville, gav jag efter för grupptrycket och följde med dem. Jag förstår nu att det här valet inte var rätt och att jag borde ha följt mina egna instinkter istället för att följa vad andra ville. Jag ångrar att jag bröt mot reglerna och har lärt mig av situationen. Om jag får en andra chans, kommer jag att vara mer självständig i mitt beslutsfattande och följa plattformens regler för att undvika liknande situationer i framtiden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel att jag blev bannad. Jag gjorde ett val som bröt mot reglerna, och jag inser att jag bär ansvaret för det. Dock var situationen sådan att jag påverkades starkt av grupptrycket från mina vänner, och det var därför jag gjorde något jag egentligen inte ville. Jag ångrar verkligen mitt beslut och har lärt mig av denna erfarenhet. Om jag får en chans till kommer jag att agera mer självständigt och hålla mig till plattformens regler, oavsett vad andra tycker eller säger. Tack för att ni överväger min överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut för fearrp och några andra saker jag inte mins för att det var så länge sedan men Varje gång jag har blivit bannad har jag tagit till mig av feedbacken och gjort mitt bästa för att undvika att hamna i samma situation igen. Den här senaste händelsen är något jag verkligen ångrar, och jag inser att det var ett misstag från min sida att låta mig påverkas av grupptryck. Jag har lärt mig att jag måste stå upp för mina egna val och alltid agera på ett sätt som respekterar plattformens regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag kunde ha hanterat situationen bättre genom att stå emot grupptrycket och följa reglerna, oavsett vad mina vänner sa. Istället för att ge efter för vad de ville, borde jag ha lyssnat på min egen känsla av vad som var rätt och hållit mig inom ramarna för reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en viktig läxa efter att ha blivit bannad. Jag förstår nu hur avgörande det är att hålla mig till reglerna, oavsett vad andra säger eller gör. Den här upplevelsen har också lärt mig att inte låta mig påverkas av grupptryck och istället fatta självständiga beslut som jag kan stå för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes boss

Har varit bannad i snart 1 år så hoppas jag kan få en andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka