Accepterad Marc100 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593042493/

Ditt Hex-ID: steam:11000016152323d

Vad är din discord tagg? arrelit0

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-07 185132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag. Jag hoppade ut och sköt utan någon bra anledning. Jag tänkte inte igenom det jag gjorde och agerade för snabbt. Jag följde inte social RP som jag borde ha gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min bil med mina två vänner när en blå bil började följa efter oss. När jag saktade ner kände jag igen personen i bilen från tidigare händelser, och därför hoppade jag ut ur bilen och riktade vapen. Jag gjorde dock ett stort misstag och började skjuta, vilket var fel. Istället borde jag försökt prata och inte börja skuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, utan det var helt klart jag som gjorde fel och jag förstår varför jag blev bannad. Jag tar ansvar för det som hände och har lärt mig av mitt misstag. Framöver ska jag vara extra försiktig och verkligen tänka en extra gång innan jag gör något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag spelade på servern för ungefär 1,6 år sedan och då var jag omogen och bröt mot flera regler. Sedan dess har jag mognat och vill verkligen spela seriöst RP. Jag har lärt mig reglerna bättre och har även blivit bättre på att tänka igenom mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer social och försöka lösa situationen på ett annat sätt istället för att börja skjuta direkt. Om jag hade tagit mig tid att prata och agera mer genomtänkt hade det kunnat undvikas helt, och det är något jag verkligen har lärt mig av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen. Jag har lärt mig att det är väldigt viktigt att vara social och att alltid tänka en extra gång innan jag agerar. Jag har också förstått att RP blir mycket roligare om man gör det intressant och givande för motparten, inte bara för sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka