Nekad Marble786 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marble786

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452163669/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Karlsson

Vad är ditt discord namn? Ol1ver#2039

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2007

Berätta om din karaktär. (21 år) Oliver är en person med jobbig uppväxt där hans familj då hade ont om pengar. Oliver försökte hjälpa till med att försörja familjen men det räckte inte. Det sluttade med att hans pappa dog av att han hade en sjukdom som dom ej hade råd att betala medicin för. Detta tog han hårt så nu förtiden gör han allt för att hjälpa människor även om det inte är så mycket. Olivers dröm jobb är att kunna hjälpa folk som på t.ex. mekonomen, vianor eller på ett sjukhus.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna få ut det bästa RP. Man kan inte få så jätte bra RP upplevelse när man inte är whitelistad men med whitelist så kan man få välja mellan mycket mer olika grejer att göra. Jag vill också bli whitelistad och söka jobb för jag har märkt att det är många jobb som har få anställda och det gör att man inte kan få så mycket hjälp. Jag vill också bidra till en bättre RP för alla som spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern är väldigt rolig och spela på men kan bli ännu bättre om man får whitelist. Detta är också än av dem största severn jag vet som är helt svensk och det gör det bara ännu bättre.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag skulle pröva och det verkade kul och det var det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få en så bra upplevelse som möjligt så att det nästan känns för verkligt. Jag vill också bidra med bra RP för alla andras skull så att jag inte ska göra det tråkigt för andra som vill ha det verkligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka