Ej Antagen Maradona.Goat | Chef-jobb ansökan [Meko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maradona.Goat

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka till att bli chef på mekonomen

Vad heter du IRL? Lukas Gunnarsson

Vad heter du på discord? Maradona.Goat

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela i början av detta året. Så snart 9 månader, men har kollat på väldigt mycket unive.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer jobba mycket och försöka göra det så verklighets baserat som möjligt. Sedan även försöka hjälpa anställda om dem inte förstår saker fungerar och kommer hjälpa dem tills att dem förstår. Sedan tycker jag att mekonomen är lite för lallig just nu. Tex att att folk och anställda går runt och slåss med varann, har ingen radio disciplin och bara pratar galet mycket och skriker i radion. Tex att min första chefen ville att alla anställda skulle dra ut med v90 och skita i att jobba även att verkstan är prio 1! Tycker inte att nåt sånt ska hända igen utan vill att jobbet ska bli mindre lalligt och mer verklighetsbaserat. Sedan kommer jag även försöka ha många utbildningar så att ingen på jobbet känner sig osäker pga att den inte vet hur man gör. Sen tycker jag även att det viktigt att kunna bärga bilar. Ifall en bil är utanför verkstan fattar 3 däck, 2 dörrar och inte går att starta så är det inte så verkligt att man har verktygen på sig och bara kan laga den på stället. Utan att man faktiskt bärgar bilen till verkstan och lagar den där. Därför behövs det lösas så vi kan bärga igen då när ni scriptet kom så kan vi inte bärga då vi inte har tillgång till f6 menyn längre. Kommer göra så att de lalliga inte kommer var kvar på arbetsplatsen. Naturligtvis kommer jag ge dem en varning och prata med dem om det men om dem inte lyssnar kommer det leda till sparken. Sedan vill jag göra så att meko näst intill alltid är öppet. Just nu tycker jag att ingen blir sänkt utan blir sparkad istället. Ska försöka inskaffa att personal blir sänkta i första hand och inte sparkad direkt. Kommer även försöka fixa olika afterwork så det blir roligare för anställda och göra så det blir en bättre plats att arbeta på. Kommer även försöka göra så det blir ordning inne på meko så att ingen bara kör ut utan frågar om tillåtelse, kommer även göra så att vi står strukturerat vid varje verkstad. Har även olika förlag som jag kan skicka in till staff tex att meko borde kunna dyrka upp bilar då ifall vi ska bärga en bil som är trasig mitt på vägen och den är låst så kommer vi inte kunna bärga den för att man måste komma in i bilen. Medans det inte går att bärga tänker jag att vi får bogsera bilar så länge till verkstan

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Var P/A mellan typ maj och till mitten av augusti. Sedan blev jag helper enperiod och då fick sparken för att jag inte hade tid för båda. Men nu har jag blivit p/a igen och är redo för att var väldigt aktiv. Har goda erfarenheter att ta intervjuer och har gjort det rätt så länge nu. Vet hur man ska behandla kunderna. Är både grundutbildad och bärgar utbildad. Sen kan jag även lära ut både grundutbildning och bärgar utbildning. Min kompis jobbade på meko för typ 8 månader sen och då fick jag även lära mig lite saker. Känner dom flesta anställda bra och kommer försöka lära känna de nya på jobbet. Jobbar mycket på vardagar och helger så vet ju hur allt fungerar. Har bra kollegor som man kan snacka med så har kunnat lära mig av dem och dem har kunnat lära sig från mig. Kommer fortsätta jobba mycket! Har även varit jobb ansvarig så vet hur lite sådana saker fungerar också. Har väldigt mycket erfarenheter som kan var väldigt nyttiga som chef, då jag haft väldigt bra kontakt med förra chefen så skulle säga att jag kan typ allt om chef rollen + att jag varit jobb ansvarig ochh hjälpt chefer flera gånger så jag skulle säga ifall jag blir chef så vet ja vad jag ska göra

Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 timmar typ- På vardagar och så kanske det blir runt 2 timmar ibland 4 helt olika. Men vissa helger kan det bli upp mot 12 timmar. Men inte varje helg. Kommer var inne när jag kan. Kanske har fotbollsmatch någon dag eller innebandy läger men annars kommer jag var inne och rpa mycket. Tiderna kan se helt annorlunda kanske ska iväg någon gång på sommaren och då blir det ju inget spel under en kort period. Men ska var hemma mycket och spela mycket, så kommer kunna spela mycket. Dessutom är jag inte med något gäng så har gott om tid att arbeta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är klart älskar att rpa på unive. Tycker att det är jätte kul att få låtsas att unive är verkliga livet och får hitta på roliga saker och lära sig nya saker som man kan använda i verkliga livet. Tycker att unive är väldigt roligt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej såklart inte. Finns en anledning till att Unive är nordens största server. Unive är även nordens bästa server. Tycker bara det är dumt att köra på ngn annan server än unive.

Har du läst våra Regler? Ja absolut flera gånger om.

Senast ändrad:
-rep försöker ge gamla exempel på saker hans gamla chef gjorde för att se bättre ut när vi alla vet att han ej kommer göra nått bättre, dålig ansökan frf samma ansökkan varje gång han blir nekad.

-rep försöker ge gamla exempel på saker hans gamla chef gjorde för att se bättre ut när vi alla vet att han ej kommer göra nått bättre, dålig ansökan frf samma ansökkan varje gång han blir nekad.
Den gamla chefen jag skrev om var ju du

Jag sa inte att de inte va jag, på min rep står det att du skriver om andra för att försöka se bättre ut mogna lite och skriv vettigare saker för att bli godkänd istället att försöka se bättre ut på andras bekostnader. Lär dig tack. 3 ansökningar samma ord....

Jag sa inget annat ändet, på min rep står det att du skriver om andra för att försöka se bättre ut mogna lite och skriv vettigare saker för att bli godkänd på att se bättre ut på andras bekostnader.
👍👍👍 Gav bara ett exempel

+++rep borde blir chef har varit stabil under tiden han jobbat där och jävligt mycket bättre en alla 12åringar som lallar galet mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka