Inaktuell ManZeru | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk1h____

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? turk1sh_

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig ansöka som medlemskaps ansvarig är att Hjälpa folk och ta medlemskaps intervjuer så att folk kan Rpa bättre och kunna Ta Rp nivå till Högre nivå. Jag ansöker nu så att jag kan hjälpa till att få medlemmar och få ut så mycket som möjligt av servern. Jag har erfarenhet av medlemsansvar när jag var anställd och hanterade medlemsförfrågninga. Som MA försöker jag jobba för servern och kunna underlätta för cheferna. Jag vill också skapa mycket trygghet genom att hjälpa och ta in mer medlemmar och verkligen hjälpa varandra Men även att min Kusin Ibbe Ji Har varit en del av staff teamet och att han har inspererat mig att bli Medlemskaps ansvarig och sedan antagligen staff teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag inte är rädd för att ta beslut. Jag är väldigt aktiv även om jag inte är vid datorn så göra jag alltid allt jag kan. Även för att jag står för allt jag gör eller har gjort och jag ger aldrig upp. Med det menar jag att jag aldrig slutar kämpa även i motgångar. Ni borde välja mig för att jag gör allt för denna server och kommer fortsätta att göra det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor som man själv hade vilja blivit, snäll, glad för då kanske den andra också blir det. Man ska alltså vara så snäll man bara kan bli, go och glad kexchoklad som jag brukar säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive innebär ju att man ska följa alla regler, kunna rpa utefter en utvecklad karaktär och ha en bra rp nivå, vara aktiv och vara inne ganska mycket. Men framförallt vara snäll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra Rp, Seriös Rp
Social Rp och spela i motparten
Man ska inte vara Medlem Aktiv på en annan Server

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt största ansvar skulle jag säga är att släppa in rätt folk till servern. Alltså inte släppa in någon som inte kan några regler och kan inte rollspela.

Hur ser din aktivitetet ut? Mina vardagar brukar se ut så här: Jag brukar att vakna klockan 06:30 och då gå in på Unive Discorden sedan så går jag till skolan 07:40 och då kan jag bara vara online på dc på rasterna sen så slutar jag runt klockan 15:00 sen så kommer jag hem klockan typ 15:15 sen så rpar jag på Unive till klockan 18:00 och då äter jag sen så 18:20 sen så rpar jag på Unive igen till klockan 22:00. Därefter borstar jag tänderna tittar lite på unive discorden och sedan lägger jag mig. På helger så vaknar jag klockan 09:00 och jag rpar klockan 10:20 sen så stänger jag av klockan 13:00 och går ut och kommer hem klockan 14:00 och spelar direkt på Unive och jag rpar till 18:40 då vi äter sen så rpar jag igen klockan 19:00 och rpar till klockan 01:00 sen tittar dc sedan sover jag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka