- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182961830/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mantas
Vad är ditt discord namn? Mantaz#6969
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Karlsson och är född 1996-05-26. Han gillar inte när folk är elaka mot han. Hans intressen är att sälja bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar kommunity här. Trevligt folk, Bra staff. och allmänt bra server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att spela roleplay och älskar att prata med folk.
Hur hittade du Unive? Från en twitch streamer COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en bilförsäljare och få pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara rik och ha den dyraste bilen i spelet
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ
Vad är ditt namn i verkligheten? Mantas
Vad är ditt discord namn? Mantaz#6969
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Karlsson och är född 1996-05-26. Han gillar inte när folk är elaka mot han. Hans intressen är att sälja bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar kommunity här. Trevligt folk, Bra staff. och allmänt bra server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att spela roleplay och älskar att prata med folk.
Hur hittade du Unive? Från en twitch streamer COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en bilförsäljare och få pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara rik och ha den dyraste bilen i spelet
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ