Accepterad Mantazz | Ban Överklagan [ Seppebre ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mantazz

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198469748/

Ditt Hex-ID: 110000149cd7e74

Vad är din discord tagg? mantaz9

Vem var det som bannade dig? Sebbebre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 150421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De kan jag berätta. Jag var vid sjukhuset, De va ett rån på sjukan. sen åker en bil ifrån sjukhuset, Så jag följer efter den, Försöker få stop på bilen, Så kör jag in i bilen och att jag sa att ja va polis för att skoja med dem, Sen blir jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var ett rån på sjukhuset, Jag ser att en bil börjar köra och poliser börja skjuta mot bilen, Bilen lyckas köra ifrån, Så jag följer efter och kör in i den för att få stop, Tillslut så går deras bil i sönder, Sen så kör jag fram till dem och börjar leka polis, med vanliga kläder, Jag bad om ursäkt, kanske dem inte hörde, Sen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban, Jag står för de jag gjorde, Vdm och leker polis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så många små bans när jag startade spela på unive, det var då jag inte visste mycket om fivem och hur man skulle rpa bra. Men det var mest copbait, powergaming, vdm och lite andra saker. Men nu så fick jag en klackesko så det var lite dåligt att jag fick den men jag får skylla mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde skitit i att följa efter bilen och ba låtit dem köra. Eller kunde jag inte kört in i dem och förstöra deras bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Sebbebre tog in mig i support och berättade va jag gjorde fel och sa va jag kunde undvika. Så ja jag har lärt mig,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Skrev fel på vem var de som banna, De ska stå Seppebre

Accepterad, Men läs reglerna om du blir osäker innan du gör något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka