Accepterad Manoo1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383404613/

Ditt Hex-ID: steam:110000154d36045

Vad är din discord tagg? Greken.1

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-26 205853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde att göra ett dumt val och skjuta just i fel tillfälle på fel plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil sen får jag ett sms att jag ska hoppa support och då visar staffsen mig klippet och då fattar jag problemet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de var båda och jag hade inget bra anledning till varför just då men de var ett stort krig med de gänget så jag valde att skjuta just då men jag fattar att jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för reklam men jag blev lurad just då och jag fick unban och från den gången har jag fattat att man inte ska göra så och jag har fölt mig till de jag är en grön spelare e.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gått ner och snackat först eller gått för att kidnappa just i de läget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de är klart att man kan snacka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de kommer inte händ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka