Accepterad Manoo1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383404613/

Ditt Hex-ID: steam:110000154d36045

Vad är din discord tagg? Greken.1

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-20 231956.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde scamma en kille ig på dark chat men jag blev utsatt för samma sak igår och då blev han inte bannad + de har hänt många gånger då inget händer med han så jag valde testa de och då blev jag bannad fast säger inte emot de var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på torget plockade upp grabben och så köde vi där ifrån jag had emask och allt på mig sen swichade han pengarna och jag hoppade in i min väns bil och körde där ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var både och skulle jag säga de var såklart fel för de är pawergaming 2 men jag blev utsatt för de igår och då hände inget med han och en staff kollade för han blev bannad för att inte vara deskret men inte för att han scammade mig så jag trodde om jag är deskreet så kan jag robba men kommer inte göra om de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså de var över 3 månader sen så minns inte kanske att jag råka joina en dc där de lurade att man kunde vinna en grattis bil här på unive så jag skcikade vidare dc så blev jag bvannad för reklam

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt efter vad som är rätt och fel och inte göra samma mistag som när jag blev rånaad utan jag hade kunnat göra en anmällan isället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de klart 100 procent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de kommer inte händ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka