Manoo1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Ditt discordnamn: Greken.1

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? För jag är väldig kunnig inom de. jag har tröttnat lite på rpn så jag tänker mig att jag ska hjälpa till med staff jag vill lära mig mer än att bara rpa här på unive samt att mina vänner är helpers o de kan sin grej o de ser roligt ut jag som staff kommer vara en rätt vis person av mig jag ger den bannan de sak ha inte för mycket eller för lite för jag inte gillar just den personen eller och de är min vän.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker de kanske är lite väl mycket skottande här på servern så kan tänker faktiskt mig kriminell ans för att hjälpa till med de som gör att servens rp kanske går ner lite den mesta tiden av mitt rpande är jag krim o jag ser många fel o många bra saker o jag tänker mig nog att kommer jag in som krim ans kommer jag vara kunnig inom de.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara sammarbetsviljig av mig o jag kommer ta hjälp av andra staffs som en förebild eller tillexemmpel av modsen jag kommer alltid vara säker när jag ger ut bans o åtgärder jag kommer sittra med an annan staff så de ska bli så rättvist beslut som möjligt så folket ska få som en bra feeling.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att man inte ska sitta o lalla som staff och att man inte ska ta allt för lång tid de ska gå snabbt o man ska göra de på ett bra sätt man ska visa unive spelare att om man kommer till unive o blir indragen till support kommer man vara säker att de inte kommer bli bråk o argumentationer man ska visa vad som är rätt o fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer göra så att jag kommer halvt sluta med rpn och fokeeserar på staff här på unive mitt liv utanför kanske har träning men de kommer de inte vara på loven där de är mest spelare o på helgerna jag kommer ta ansvar o vara aktiv av mig för att så många unive spelare ska veta vem jag är och att jag är en bra o rättvis satff.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023 men har tagit pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej inte här på unive faktiskt men mina vänner har varit de innan och jag har sätt hur de arbetar o jag vet att man ska bete sig!.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag hade kunnat jobba inom alla o jag kommer göra mitt bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka