Inaktuell Eddebedde | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddebedde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: Eddemannen

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2013

Varför ska just du bli staff? Jag kommer hjälpa till kolla så alla gör rätt annars blir det bann till exp: Nån står o säger när ska vi hänga i Unive eller om man börjar snacka i telefon då ger man dom en varning i värsta fall bann. Trevlig o så.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker de är allt för mycket icke medlemmar som lallar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Lägga p ban på de som gör tlxpl vdm kör över o lallar få bort dom från servern utrota dom

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man inte bara bannar att man tar ett staffsamtal frågar pratar Vrf han/hon gjorde såhär. Man ska va trevlig inte dryg.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer kunna vara väldigt aktiv dock spelar jag hockey och jag har skola men lov o helger ofta och nån timma eller 2 på vardagar

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem sen 16 dec men har varit aktiv o spelat sen våren 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på dc serverar men it i five m men är rätt kunnig i saker o ting

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är berred på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka