Accepterad Manoo | Medlem ansökning [Deepyz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Vad är ditt discord namn? Greken#1565

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Antonio. Glad person som gillar och sporta han gillar fotboll han är 24 år gammal han är ny inflyttad till staden han har en grek bakgrund när han var liten bodde han i Grekland sen flyttade han till Sverige i en annan stad hans pappa heter Jocke och hans mamma heter Anna hans mamma är 46 och han pappa är 51 år gammal han har bott i en familj som har hjälpt Antonio mycket om han har haft det svårt för när Antonio var mindre så hade han de svårt att koncentrera sig i skolan om de blir för kaus någonstans men redan som ung började Antonio i smyg hålla på med det Kriminella livet han och hans vänner hängde ibland och en gång hade de rånat en butik men nu har
Antonio valt att börja plugga upp mycket igen nu försöker han bli polis för att han har för stort intressen för polisyrket Antonio gillar att hjälpa till han vill att alla i hans närhet ska må bra så därför har han valt att satsa på polisyrket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med bra och roliga senarios jag vill att när folk är med mig ska de skrata och inte bara ha tråkigt jag kan mycket inom rpn så de kommer bli kul att ta del av de med unive RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inebär att man spelar så båda sidorna ska ha roligt i ett scenario och inte bara att jag skjälv vinner. Sedan kan man också tänka på att skapa scenarios som gör att båda har lika mycket skans att vinna.

Hur hittade du Unive? jag har kollat på när min bror spelat unive rp samt att jag skjälv har spelat på univ innan men mest än del är de youtob

vidare till muntlig, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka