Nekad .cozy | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.cozy

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? cozy12322

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonio Montana och han är 43 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självsäker , snäll , social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min gubbe är uppvuxen på ön sicilien i italien tillsamans med hans mamma och hans lille bror. När Antonio Var liten så blev han brorsa kidnappad och då så gjorde antonio allt för att ta hans brors kidnapare. Antonio hittade också sin väg in i mafian då hans familj stog i skuld , När han var med i mafian så gick han ständingt upp i ranger och hittade sit själv tillslut som en medlem i mafian

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och social rp som kriminell och även arbeta inom mekonomen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska vinna i ett scenario . Te:x Om du rånar någon tar du bara hälften kanske och inte allt dom har på sig för då blir det inte roligt för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JAg har brutit mot nästa alla regler men efter varje gång har jag lärt mig jätte mycket och inte gjort om dom

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vilket är random death match och vdm som är vechil death match sen har vi suntförnuft meta och clogg och fear rp , fail rp , cop bait osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så ha det i åtanke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka