Nekad Manoo | Ansökan till Servervakt (Ludde)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanouil

Vad heter du på discord? M..A..N..O

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Har skola från 08 till 15;00 varje dag äfter de går jag hem för att spela på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022 5te Augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ca 9 gånger har ej bild bevis

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hjälpa staffsen med de lätta på servern t.ex att Dv bilar som är tomma eller att banna eller kicka i en timme sen om jag har klipp på de hela vissar jag staffsen så de kan banna längre

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att underlätta staffs jobb och göra Unive till en bättre plattform. Jag vet att det sker mycket lall på servern och jag vill hjälpa att få stopp så gott det går på detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korroption är om jag revar typ min vän bara för han kommer dö eller abuse är om jag är under ett senario och håller på att dö så revva jag mis själv för att inte dö eller att ha mer HP för att klara mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka