Inaktuell Manollo | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Manollo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Sim#8875

Hur gammal är du? 34

Hur länge har du spelat på Unive? 4 dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har varit i väldigt många samhällstjänster och hjälpt folk från botten till toppen på ett positivt sätt jag kommer att vara den som är aktiv på rättegångar och även ansökningar den minsta ansökan kommer att behandlas som den största staden varit med om. Alla fall kommer att vara inom demokratisk riktning o byrån ska vara lika aktiv som chefen. Jag vill kunna utveckla systemet så inte man straffas för vilken hårfärg lr hudfärg man har jag är i princip blind när det kommer till ett domstols fall. Jag kommer se till att ordning o reda hålls i salen och att alla håller sig till reglerna. Vissa kriminella bör möta någon som mig som är kvick på frågor och få på svar. Min talan ska inte va någon sorts diktaturstater lika. Jag ska försöka få alla att komma med rätt kläder och kommer även ha ett öga för vad folk tar på sig på sina rättegångar om dom tar det med en klackspark lr tar det på Alvar det är ngt som ska ses över. Jag vill få ordningsvakter närvarande m.m det ska verkligen kännas som en roll i en film när någon hamnar på den värsta platsen man kan hamna någonsin i en domstol där ditt livs öde står på spel.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en personlig utbildning på riktigt inom personligt beteende och det är min största drivkraft här i livet att integrera med psykopater och försöka förstå deras tänkande och kan vara väldigt aktivt i återkopplingar angående vilka som verkligen är värda en ny chans här i livet. Jag har även erfarenheter kring rättsväsendet och politiska agendor. Min erfarenhet kan rädda mångas liv och framtid då psykisk behandling oxå kan behandla en patient. Fysisk behandling där man kan va med och dansa som en slags belöning det har jag haft erfarenheterna att uppleva genom att resa runt till olika länder och studerat folks beteende inne i fängelset, i Singapore har dom en dans grupp som för samman intagna och personalen på fängelset dvs vårarna ”plitarna” om man vill säga så. Finns även vissa länder där intagna fått vara med i olympiska spelen. Med min erfarenhet kommer staden att få ett mycket rättvisare system och en trevligare tid och lärdomar till staden. Jag har även gått undercover på vissa fängelsen så känner till en psykopat med detsamma. Jag har varit jury i svenska rättsväsendet och vi lyckades få den värsta bakom lås Lasermannen från 90 talet var jag med och löste så de finns ett o annat i mitt Bagage 🧳

Hur ofta kommer du vara inne? Jag arbetar från datorn varje dag så kommer vara väldigt aktiv jag har 2 skärmar igång dagligen på MacBook och stationära och mobilen. Och ja gillar inte att vänta själv så jag kommer vara snabb med dom som är in till RP på riktigt och inte spammar när dom vet att dom gjort fel och förtjänar en ban. Så kommer va tillgänglig!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja livet kan sätta käppar i hjulet men livet går vidare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej unive är den första och ända serven ja besökt! Och har fått igenom min medborgarskap nyligen så det känns jäkla bra idag.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst jag har tagit körkort och jag har köpt bil jag börjar från grunden nu har jag lärt mig väldigt mkt och är redo att spela RP på riktigt högnivå. Jag var även med på dagens möte och det känns riktigt bra att vi har aktiva administration och vd. Alla regler finns i bagaget nu så att säga mvh

det finns redan en chef på domstolen sen långt tillbaks så denna tråd är ganska onödig

idag på discord stod det att den skulle vara ledig direkt efter mötet.

Tillbaka