Accepterad Manke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Manke

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? Donkey_123 Display namn Manke

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sam Lauridsen 2000-04-16

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, Träning, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag föddes upp i en bondgård och livet var svårt min familj hade inte mycket pengar men vi överlevde på det som vi hade, Svårt att fixa vänner så jag gav mig själv ett beslut att testa nåt nytt för att få pengar så jag börja sälja tidningar och sånt för hjälpa min familj, Det funkade så jag och min familj kunde äta god mat för 2 dagar och la in lite av pengarna för att fixa en Korv med bröd affär i staden som vi bodde nära vid, Dagar gick och efter tiden var jag på tidningen så jag gav mig ett beslut att åka till staden Unive för att testa få bättre liv där och testa nåt nytt kanske ett job som polis eller fortsätta min korv med bröd affär eller kanske passar förra livet bättre vem vet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios och Seriös Rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte försöka vinna alla scenarios och måste förlora några gånger men man måste inte tänka att man har förlorat det ger rp till dom andra som har del tagit i scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Vehicle deathmatch är att inte avända bilen som ett vapen. RDM Random deathmatch är att man får inte döda vem som helst om inte man har en bakgrund med dom innan. METAGAMING är att man får inte använda något slags samtal program när man är inne och Rpar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nah måste man ta muntlig eller?

Senast ändrad:
Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.
så kan skriva mer om du vill

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta dig till din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka