Accepterad Mani.1 | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Ditt discord namn: amo.mani

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257655328/

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarningar

Vem/vilka tog beslutet? Col - Hassan321 (Hassan var med och hjälpte lite i slutet av supportärendet)

Varför tror du själv att beslutet togs? Det jag tror är att staffsen valde att ta ett sånt beslut var för FearRP och för att de kriminella som rikta vapen hade lagt sin stora bil för att blockera vår bil som var fast på grund av snön. Det jag sa var att det dom såg på klippet var inte det som hände från min skärm, utan från min skärm så hade jag texture loss som jag har fått jätte mycket och det är en ny grej som jag får i unive och den andra grejen var att jag har en usb stick som kopplas till mitt internet och det gör så att jag inte får en sån stark connection till min dator.

Hur är beslutet felaktigt? Jag ser beslutet felaktigt då personerna inte rikta mot mig utan hade ögon mot föraren och när den andra vännen från vänster sidan hoppade ut så hann de inte reagera när jag kom ut och sköt och det resulterade med att 3 ögon var mot föraren och passageraren från vänster sidan. Den sista grabben var knappt där och rikta då han blev på körd av sin egna vän så det är väldigt svårt och veta vem han rikta på men antagligen så följer han de som hans vänner gör, då han inte kunde se det de gjorde från första början (om vi tänker logiskt). Kollar man noggrant på klippet så är det ett bevis på att jag lagga då man ser att jag hade hoppat ut som en vanlig människa men att skotten flög innan dörren stängdes. När jag sköt första grabben så rikta de andra på mig så himla fort då de var stressade och inte visste att jag var där inne. Vänster sida vännen sprang därifrån och föraren ramla (sprang in i bilen när de fortfarande hade vapen riktad mot han), Vänster sida vännen sprang under bron för att hjälpa till men det blev ett misslyckat försök då de sköt mot honom. Om vi kommer tillbaka till föraren så körde han iväg, jag vet inte varför han innte åkte därifrån men de jag såg var att de körde efter honom i samma område och hade hela tiden ögon på honom. Även om allt som hände så var de bara föraren de ville ha och det ser bara konstigt ut, då det ser ut som om de vill ta fast föraren mest då han kanske har ett pris på sitt huvud (att de vill döda/råna honom för pengar).

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/hseux1

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka