Nekad Mani.1 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257655328/

Ditt Hex-ID: 110000111b9ce20

Vad är din discord tagg? amo.mani

Vem var det som bannade dig? Pontus

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1.pngimage.pngimag1e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bara bannad för montage. Ingen backstory och vad som hände innan men jag spelade inte på unive den tiden som jag blev bannad för montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så är det en felaktig ban. Har kollat på reglerna och de står inget om man får göra montages eller inte. Om man ändå inte får så har jag hört från flera staffs att man får göra montages utan någon regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare som alla andra och det är inte många bans då jag höll en otrolig bra rp i 6 månader som jag spela i unive utan att bli bannad, kanske blev bannad typ 1-3 gånger men de var inte alls så stora bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag säger att jag menar det så menar jag det. Jag kunde bara hålla mig på en sida som jag inte ställer till problem OM jag visste att man fick eller inte fick göra montages. Vet inte varför man ska banna mig 2 veckor efter man har gjort ett montage som inte hade regelbrott och ett montage som jag tog bort några timmar efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Men om jag blir nekad så vill jag ha en mer utvecklad svar till varför den staffen inte väljer och unbannar mig, istället för att neka den eller OM staffen nekar och skriver för att jag bara har gjort montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka