- Meddelanden
- 145
- Reaction score
- 1
Berätta om ditt förslag En kriminell Jag hängde på Piren och frågade en blå volvo om han kunde köra mig till susie q .Han låter mig hoppa in och vi sitter och snackar i bilen .Han ur igenstans vet exakt var sin kompis är och åker till han. Han rinde inte han ic altaå var det meta , men hur som haver jag bryde inte mig och dom körde in i ett parkringshus. Jag vet exat vad som kommer hända och jag hoppade ut bilen och riktade på dem . när dem tog ur kniven sköt jag 2 varnings skot . Jag tycker att det är sunt för nuft och fear rp att dem inte backar . Men i alla fall gå dem på mig och dödar mig.Min lilla katt unge har lite problem med magen . han har tyvär problem med hans mat . vi har försökt att hitta rätt mat för han men det är skit svårt . Men i alla fal han spydde på vårt ekgolf som är yterst känsligt. Jag fick lägga alt f4 och fick städa. Jag vet att jag skulle kunnit skrivit i ooc men jag hade en skit stressig dag i skolan och jag tänkte ba inte på det. Som tur har vi hittat en viss torrmat som funkar för harry och därför kommer det inte hända igen. Jag är väldigt ledsen och jag låvar att det inte komma förekomma igen. Jag fattar att ni är förbannade, och det får jag acetpera . jag kommer försäkra er att det va sista gången någon sinn att något liknade kommer hända .tilbaks till scenariot , jag tycker det är konigt att dem plockar upp nånogn från en icke krim plats och rånar utan någon anledning. Jag försöker inte att prata mig ur denna sak men jag ville bara säga det
På vilket sätt är det en förbättring? Bättre och mer utvkelad. Kri rp
Länkar och annat material som visar förslaget: Inget
På vilket sätt är det en förbättring? Bättre och mer utvkelad. Kri rp
Länkar och annat material som visar förslaget: Inget
Senast ändrad: