Accepterad MANGETHEKING | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MANGETHEKING

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbålaget

Vad heter du IRL? magnus

Vad heter du på discord? mange22 dragon#3907

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 4 november 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer renuvera stystemet ignom : 1 : ta prov om försäljing till alla som är anställda , att kunna sedan sotera ut dem udugliga . Jag kommer vara väldigt någa med vem jag anställer . Jag kommer ha möten 2 gånger om veckan och jag kommer ha en dc kanal vart man annoymt kan rapporterra kolgor om ngn är korrupt . Jag kommer åkså ta prov om man vill bli högre uppsatt. Jag kommer anställa folk som är civilre som kommer testa våra arbetare på korruption och hur trevliga dem är . Jag kommer försöka att revultiona dc serven och mina personal ansvariga kommer gå in på dc kalen vart6 alla dokumeterar hur mycket dem har sålt för och dem kommer sckika en lista tilll mig om såm har sålt mest och minst och jag kommer kicka folk om dem inte är aktiva. Jag kommer försöka hitta folk som kan jobba i vissa tidsperioderr att båtbolaget alltid kan vara öppet. Jag kommer själv stå i kassan eller i butik och ger folk råd . Jag kommer försöka att göra sammarbeten med några företag i denna underbara staden . jag kommer medans jag jobbar i uniform kommer jag åkså gå in i butiken med normala kläder och lkola hur personlen är. Vi kommer ksk erbjuda tourer av våra båtar allstå vi kommer ha 2 ,3 anställda som kommer gå runt i buitiken och snacka om alla bbåtar ,m dem kommer ha 3 tuorer . Den för personer med låg buget var man kan se t ex Marquis segelbåt- 55.000- Rapid Thai Zing- 20.000- aSuntrap- 35.000- och dem jäte biliglliga 2010 seashark- 5.000 - 2014 Seashark- 7.500- . I miten kommer vi ha Toro 2- 750000- Rapid Boat- 152.000- Rapid Go Fast- 170.000- Sea Ray 510 Fly- 700.000- Avisa- 100.000c SV12- 250.000- Tug- 400.000- Demon- 400.000- ,. och för dem höga kommer vi ha kostymer på och då rekkomenderads det att ha på finklader och att anmäla sig dagen göre på den hösta nivon kommer vi ha väldigt specil och luxeriös rp .Men på högsta nivon har vi Vessel- 4.000.000- Sea Ray 650 fly- 2.000.000- Sea Ray L650- 2.000.000- Sea Ray 510 Fly- 700.000- Speeder Yacht- 800.000-. Jag kommer göra mera saker i frammtiden men jag ttycker att man inte sjka göra för mycket i början . Jag kommer sätta väldigt låg lön på prov anstöälda att dem blir motiverade att bli anställd . Jag försöker sukart att dem inte strövar efter cash men tyvärr kommer dom alltid kolla på hur mycket dem tjänar .Men det gå att förminska , och sist men inte minst kommer jag försköa att alla kommer sprida ett bra ryckete om oss genom att vi behadlar alla lika :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är brt chef på båtbolaget in pappa är bilförsäljare och jag har lärt mig allt om . Men den viktiaste saken som han lärde mig va va alltid trveligast i rummet . just nu jobbar jag vid meko och det har hjälpt mig jätemycket i sista tiden. T ex När en sur kund komemr kan du lunga ner han och ofstast kommer du få bra feedback .Jag vet ja åkså hyfast mycket om båtar jag seglar ibland däför kan jag rollspela som en båt entusiast . min karaktär är en riktig vatten meniska han vill köpa sig en Lasmpadati när han finacial mögliheten . Jag kommer inte jobba för penagr jag kommer ha samma lön som personal ansavriga .Jag tycker pengar är irerenavenata jag vill ba ha en rolig rp det finns inget bättre . Jag har lärt mig att det är onödigt att spela för makt åpenagr dett är roligare med en rolig rp :))

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer spela måndag 16:00- 21:30
tisdag 16:00- 21:30
onsdag 16:00-21:30
torsdag 16:00- 21:30
- fredag 16:00- 21:30
16:00- 21:30
lördag : 10:00-22:00
söndag 10:00-22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
jag vet att jag har gjort 2 ansökningar i 24h men jag har fått tilåtlese av staff ( karimoooo)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka