- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget biträdande
Vad heter du IRL? Mange Rosbeck
Vad heter du på discord? Khalil Ashraf#1023
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? En eller två månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra arbetsplatsen en trevlig plats för alla som är där sen så kommer jag vara aktiv som biträndade chef på Båtbolaget. Jag kommer också att hålla en seriös rp nivå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat innan som chef på en annan server för typ ett år sedan på en bilförsäljare.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kan vara inne nästan alla dagar på kvällerna och på helgerna kan jag köra lite mer eller på vissa dagar så kan jag vara inne en bit på dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för att jag tycker att unive är en rolig server att köra på även fast du inte har ett jobb.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag.
Vad heter du IRL? Mange Rosbeck
Vad heter du på discord? Khalil Ashraf#1023
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? En eller två månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra arbetsplatsen en trevlig plats för alla som är där sen så kommer jag vara aktiv som biträndade chef på Båtbolaget. Jag kommer också att hålla en seriös rp nivå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat innan som chef på en annan server för typ ett år sedan på en bilförsäljare.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kan vara inne nästan alla dagar på kvällerna och på helgerna kan jag köra lite mer eller på vissa dagar så kan jag vara inne en bit på dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för att jag tycker att unive är en rolig server att köra på även fast du inte har ett jobb.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? Ja det har jag.