Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget Chef
Vad heter du IRL? Magnus
Vad heter du på discord? Mange#2239
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Ett antal månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt mål som Båtbolaget chef är att vidareutveckla den ganska outvecklade båtsbranschen. Jag vill få till så att människor ser det som ett självklart val att äga en båt och njuta av båtens åkturer som den ger. Jag vill även sköta en hög marknadsföring och events från våran sida på båtbolaget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte rollspelat som båtbolagschef på tidigare servrar. Jag har däremot erfarenhet av bilförsäljning tidigare och liknande jobb och har mycket erfarenhet av rollspel.
Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 5 gånger i veckan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Magnus
Vad heter du på discord? Mange#2239
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Ett antal månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt mål som Båtbolaget chef är att vidareutveckla den ganska outvecklade båtsbranschen. Jag vill få till så att människor ser det som ett självklart val att äga en båt och njuta av båtens åkturer som den ger. Jag vill även sköta en hög marknadsföring och events från våran sida på båtbolaget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte rollspelat som båtbolagschef på tidigare servrar. Jag har däremot erfarenhet av bilförsäljning tidigare och liknande jobb och har mycket erfarenhet av rollspel.
Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 5 gånger i veckan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.