Nekad Mangas257 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clasified.1

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954962792/

Ditt Hex-ID: 11000013b49df68

Vad är din discord tagg? clasified.1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 233236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för fusk på servern. Denna bannen är inte en vanlig ban, utan en specifik fuskban som inte går ut. Jag vill verkligen förklara hur ångestfylld och ledsen jag är över mitt beteende på servern, särskilt eftersom jag använde ESP, ett fusk där man kan se andra spelare genom väggar. Jag har aldrig blivit permanent bannad på Unive tidigare, och jag förstår att denna ban är annorlunda än de andra eftersom den är permanent. Unive är den enda servern jag verkligen har spelat på, och det är faktiskt den enda servern jag vill spela på. Jag har inte en stor historik av bans, jag tror att det rör sig om cirka 5-6 bans, och jag är medveten om dem. Jag säger inte att jag inte gjorde det, men jag vill snällt be om en ny chans. Om ni kan visa mig lite medkänsla och ge mig en sista möjlighet lovar jag att jag kommer att spela och RP:a på en nivå som ni aldrig har sett tidigare. Jag saknar verkligen att vara med mina vänner och RP:a tillsammans. Det är en känsla som är svår att beskriva. Jag ber om ursäkt för mitt tidigare beteende och lovar att jag aldrig kommer att fuska igen. Det var ett av de värsta besluten jag har fattat på FiveM, och jag kommer inte att göra om det. En sak jag djupligen ångrar är mina montage jag gjorde för att det var väldigt populärt under den tiden och jag föll verkligen för grupptrycket och jag ångrar det väldigt mycket. Jag tog bort mina montages för ett bra tag sen eftersom det var ett dumt beslut att göra/lägga upp sånna. Nu har jag varit bannad väldigt länge och jag fattade varför du nekade mina ban överklagningar men nu har jag växt upp och kommer aldrig göra sånna misstag igen. Jag förnekar inte vad jag har gjort, men jag ber bara om en sista chans. Jag skulle vara oerhört tacksam, och jag lovar att inga fler regelbrott kommer att ske från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg i sängen och var på väg att somna när jag kollade Discord och upptäckte att jag inte längre var med i någon Unive Discord. Det var en total chock för mig tills jag fick reda på att min vän hade anmält mig till staff och påstått att jag fuskat. Den här vännen gick sedan och köpte ett Unive-konto med Ped och specialinköp för 1,5 tusen kronor. Nu är han borta från Unive igen, eftersom han blivit permanent bannad flera gånger tidigare och dessutom spoofat in på servern vid flera tillfällen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen orättvis ban, och jag erkänner fullt ut att det var jag som gjorde fel. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag använde fusk på Unive. Att fuska på Unive innebär att använda tredjepartsmjukvara, vilket är strängt förbjudet. Jag förstår nu konsekvenserna av mitt handlande och har gått igenom alla regler igen. Att göra montage är väldigt dumt och det är inte tillåtet på servern, det kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg exakt vilken min senaste ban var innan den permanenta, men jag minns att jag blev bannad för att jag riktade vapnet mot polisen. Jag tyckte att den regeln var svår att förstå, om man fick rikta mot polisen utan att skjuta, eller om det var förbjudet att göra båda delarna. Men jag har lärt mig nu att jag inte ska använda våld eller vapen mot polisen. Men nu vet jag att man inte får göra det och att man inte får rikta eller skjuta mot dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi tar allt från början hade jag bara fortsatt rpa som vanligt och skita i alla runt mig och allt fusk och spoofande, det gjorde att tog en vändning på unive och började fuska. Jag saknar tiden när man kom hem och hade alla grabbar inne och spelade unive, därför hade jag gjort detta annorlunda och det hade varit kul om jag fick komna tillbaka till det gamla vanliga och spela unive igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig mer använda fusk på servern eller ha något fusk på FiveM, eftersom det är helt dumt och man ångrar sig efteråt. Man blir permanent bannad om man fuskar, och det är verkligen inte värt det. Jag ska även aldrig göra om något montage eftersom jag har växt ifrån det och faller inte får grupp tryck.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka