- Meddelanden
- 208
- Reaction score
- 9
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-138 — Klakesko, Utgår 2026-06-02
Anledning: idiot/fuskare/fdmontage
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag tror att staffen valde att bannad mig eftersom att jag var lite inkompetent och valde att ladda ner ett fusk och börja fuska på unive. det var en av de dummaste valen jag har gjort jag kommer aldrig göra om de.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för att jag blev bannad för fusk på unive men det står FD montage jag har aldrig lagt upp ett montage så vet inte varför de står där.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det som jag skulle kunna göra annorlunda är att ALDRIG fuska igen samt så har Jag har också lärt mig att när rozii frågar mig om jag har haft fusk så ska jag bara säga ja och be om ursäkt inte bara säga något annant till henne jag borde bara säga till henne sanningen från början.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att ni borde ge mig en till chans på grund av att jag har varit bannad i ungefär 9 månader nu och vill jätte järna få en sista chans då det var jätte dumt de jag gjort samt de var länge sen och nu har jag blivit moggare. samt så har jag återsätllt datorn
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår