Nekad Mandolo | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mandolo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174898624/

Ditt Hex-ID: 11000014366ff0d

Vad är din discord tagg? Mandolo#2846

Vem var det som bannade dig? 9-bit

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem ansåg att jag lallade. Men i själva verket så var det för att göra ett scenario extra roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med mina vänner och deras kompisar vid deras gänghus. Och sedan så gick min bil sönder framför massa folk som jag känner. För att göra det scenariot exktra roligt så gick jag ut och rpade som att jag var arg för att bilen pajade. Så jag sparkade på bilen för att köra RPN extra bra. Då min karaktär är ganska impulsiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag gjorde något fel då mitt mål var att göra RPN extra rolig. Med tanke på att dem flesta som såg skrattade och tyckte det var roligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev felaktigt bannad för spawn menu abuse för att mitt spel kraschade när jag var död och då respawnade jag men när jag tryckte på senaste position så kom jag till ett helt annat ställe. Men dem tog bort min ban efter överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sparkat på bilen då 9-bit inte verkade tycka det var så roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att man inte ska sparka på bilar och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka