Accepterad Manbar | Medlem ansökning [bobbe den tredje]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Manbar

Vad är ditt discord namn? manbarr

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex Andersson han är 20. när han föddes så levde han bra sen blev hans föräldrar alkolister och när han började skolan så kom han alltid med blåmärke i huvodet eller på armarna sen frågade alltid hans lärare varför han hade blåmärke på sig men han vågade alldrig säga något för han gillade sina föräldrar ändå för han ville inte bli av med dom, men sen när han kom upp i 5an så förstod han att han var tvungen att säga till hans lärare vad hans föräldrar hålde på med mot han. sen efter 1 vecka så fick han flytta till en annan familj som hjälpte han med läxor så han kunde få bra betyg, sen när han gick ut 6an så fick han bra betyg. sen när skolan började så kände han inga i sin nya klass så han började hänga med anndra folk som snattade och då började han ochså med det men ett tag senare så ville han inte mer. så han började fukosera på skolan så att han fick bra betyg sen när han började i gymnasiet så träffade han nya kompisar och sen tog han studenten. sen flyttade han till en lägenhet. men sen ville han ha mer pengar så han tängte att han kunde börja att sälja droger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till trygghet och säkerhet till samhället. Jag kan även bidra till glädje. Jag kommer göra mitt bästa så att alla personer ska få ha roligt samtidigt som jag också har roligt. Jag kommer även hjälpa folk på serven och kommer aldrig vara elak mot någon. Mitt drömjobb är polis vilket är ett yrke som hjälper samhället på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska hjälpa dem andra medspelarna i servern att hålla bra rp genom att låta andra vina i rp situationer som tex Om någon polis stannar dig för du har kört för fort ska man låta polisen böta eller omhand ta dig i en del scenarion då man ska hållar rp som realistisk som mjöligt istället för att skjuta eller köra ifrån polisen så fort hen stannar dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm inäbär att vehicle deathmatchdet att man andvänder ett fordon som ett vapen säg exsepel du går på stan och kör över dig utan anledning. och suntförnuft en av dom viktig som finns man ska tänka på sverven det innäbär att du ska ha logiskt tänkande som du har verkligen om du skall göra något i spelet fråga dig själv om du verkligen hade gjort det i verkligheten. och nlr new life rule. Ifall du dör så ska du glömma bort allt som hänt under scenariot. och så finns rdm radom deathmatch. det inäbar man dödar ett person utan ett anledning eller skjuter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har typ rollspelad nästan som 2 år så jag kan mycket om rollspel som möljkt som det går

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket bara en OG spelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka