Manbar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/manbar02/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:658993277

Vad är din discord tagg? Manbar#6484

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså vet inte hur mr target tänkte där liksom han låter som att jag pissar typ hundra bärs men facktum är att jag skojade med grabben och det hör man klart och tydligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nä så här var det jag va på häktesrum och sen bliv jag free från häkten körde till sjukan såg nån medvetslös snubbe så tänket va lite schysst mot snubben liksom och sen gick jag ner skulle dra till bilen men sen såg jag några pensinärer sen såg jag en grabb som jag kände igen så jag lallade med han lite gran då på skoj pissade jag men det va på skoj liksom ume jag vet vem han är

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja asså det bara på skoj allt ihop vet inte varför han tog det så seriöst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja lite gran powergaming till suntförnft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har kunde gjort mycket annalunda kunde bara kört där i från än att bara skoja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka