Inaktuell Manbar | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Manber

Ditt discordnamn: manbarr

Ange ditt födelsedatum --

Varför ska just du bli staff?
Aa tjena jag bli staff för att jag är ganska mågen som person har åldern inne nog va staff och kan ta väldig hårda konsekvenser när det kommer till rp liksom och är väldig aktiv person och vill serven bästa som mycket som det möjlighet det går till rp liksom

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså just nu tycker jag inte så bra med polis rp
men när jag kommer bli staff om jag får chansen så hoppas göra nåt förändring inom staffteamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För och främst pratar ihop med varandra komma överrens med varandra saker och ting vad man kan göra med servens bästa komma med förslag och när någon gör ett regelbrott så kan prata ihop teamet lösa det problemet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska va modig nog ta återgärdar och ta hårda konsekvenser. som staff man får väll mycket kritik det måste man ha tålamod liksom men som tur e jag e ganska tålamod jag kan ta kritik.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja juste nu läget jobbar jag mycket men har tid på kvällarna om jag inte ivaäg nånstans med polarna liksom

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit delägaren en annan server typ för ett år sedan nu.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Det e själv givet kapten

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka