Nekad malvin157 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suecia

Aktiv Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
244
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hmgq-fkrp

Ditt Hex-ID: steam:1100001584b37ca

Vad är din discord tagg? suecia-gevalia

Vem var det som bannade dig? ~Sp0ky_

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han sa att jag inte rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag prov körde en bil från inquister, sen åkte jag mot mekonomen sen först är de en lite berg som jag körde ner för sen kommer de ett större berg som jag råkade köra ner för och då skrek jag helvte nej och sen aj som fan när jag hade ramlat och sen kom jag direkt tillbaka efter jag krascha så jag han att vara där jag krascha i 3sek sen när jag kom tillbaka så rpa jag lite på skadorna och sa typ aj aj mitt huvud, sen sluta jag sen börja staff snacka med mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga att jag kunde rpa lite mer på skadorna men genom jag provkörde och vart tillbaka dragen till inquister så slutade jag så tycker 1dag är lite väl mycket 1 eller 2 timmar hade väl funkat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpa mer på skadorna och gjort /sme ont i bröstet

Har du lärt dig någonting efter din ban? att rpa mer på skador och köra bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka