Accepterad maltish | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maltish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: maltish

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/CleanHeadshot/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maltish

Vad är din discord tagg? maltish#2000

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: LALL & powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja vi hade lite roligt och det respekterade adminsen men sen gick det över styr och så fick nog adminsen nog och bannade mig/oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag 3 andra åkte runt och min polare i en 6x6 åker jag under och sen åker vi vidare och då kör de in mig och jag kör då iväg och fixar bilen och tankar och kör tillbaka som vanligt och det är ju powergaming och så lallade vi lite för mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var verkligen inte en felaktig ban den var helt rätt och de ska modsen som bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag blev arg i ett scenario där admins abusade noclip och flög framför bilen så jag skrev /help skitadmins. och då blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut och det är att leka skadad då jag körde under en 6x6 och verkligen inte laga bilen direkt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man kan lalla lite men till en rätt nivå och inte för mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Det jag tänker räknas som lall är när man inte genomför någon typ av RP och springer runt och håller på mot andra osv.

Det jag tänker räknas som lall är när man inte genomför någon typ av RP och springer runt och håller på mot andra osv.
inte det vi gjorde lall i bannen var nog att jag körde under han och att han körde på mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka