Nekad Malteslayer | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteslayer

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812853265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malteslayer#3865

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi sabib. Abdi har varit med om mycket i sitt liv. Abdi började och föddes upp i en stad som heter gulaberget . abdis familj har inte varit på stadiga ben. när abdi var ung så gick hans föräldrar bort när han var ungefär 6 år gammal. abdi har en bror som heter Victor Eriksson. abdi och Viktor hade ju inga föräldrar som sagt så från 6 årsåldern fick han bo hos sin mormor. abdi och Victor gillade och baka bullar och chokladbollar. Det bästa abdi visste var socker, Men Toivo var inte den där jobbiga skrik ungen och älskade att vara ute och leka och spela fotboll. När abdi fyller 22 år så flyttade han och Victor till en stad som heter gulaberget (glabergetrp). abdi började livet med taxi-förare eftersom han behövde pengar snabbt så han kan köpa en telefon och mat osv. Senare i livet så fick han inriktning till sjukvårdare. Victor ville bli polis. men så blev inte riktigt livet. Livet började fridfullt som vanligt fick en anställning som taxi och allt rullade på fint. när abdi inte jobbade pratade han med sjukvårdare för att få en inblick på deras jobb. abdi fick en liten konversation med chefen till sjukvården. och allt så glasklart ut. jag fick ta några ord med vice chefen på sjukvården och han tyckte det lät bra. men då hände det som inte fick hända Victor dog gick bort .och då blev abdi deprimerad och allt kändes hopplöst abdi gick upp på ett hustak och skickade ett meddelande till polisen.
*Nu är det över* polisen kom till platsen och såg att jag stod på toppen av hustaket dem lyckades rädda abdi och tog han till stationen dem pratade med abdi dem lät honom sova på stationen och nästa dag så pratade och utreda dem hela saken. abdi kom ut ur min karaktär heter abdi sabib.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att server är en perfekt server för mig många personer jag har roliga stunder när jag kör och har inte haft någon sådan server förut. Alla som har varit på servern som jag har träffat har kört väldigt bra roleplay enligt mig och sånt gillar jag när det är seriöst RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Alltså att jag sprider lycka i rpn och att jag sprider min bra erfarenhet till servern som jag antar att den redan har men varför inte. och jag kan bidra med Att göra korrigeringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde mynna ut i ett seriöst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte gör scenarion för sig själv och bara vill vinna(power gaming 2) så man rpar att det ska vara kul för båda inte bara för sig själv man måste tänka efter ol det verkligen är så kul för den andra också

Hur hittade du Unive? Jag hittade den när jag gick in på fivem och då såg jag unive och då gick jag med och jag och blev intresserad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka