Accepterad MalleDalle8 | Medlem ansökning [Godkänd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MalleDalle8

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? ak9#0001

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Olsson. Och han kommer ifrån Norra Stockholm Tensta och har precis flyttad in i staden. Han har alltid vela vara rik men har inte hittat nått sätt att jobba. Han blev indragen i det dåliga livet sen ung på grund av att hans pappa hade lämnat han och mamma var arbetslös. Hans mamma blev rejält sjuk när David bara var 14 han spenderade mest av tiden i hennes sjukhus men när han blev 17 dog hon. Nu när han e 18 så ville han starta ett nytt liv och flyttade in i stochholm stad. Och började leta efter jobb. En kille hade sagt att han hade ett jobb till han som var helt lagligt och risk fritt. David blev indragen i en organiserad pengar tvätt. Han blev dömd till 5 månaders fängelse. Just för att han inte visste att det skulle hända. Efter det flyttade han till staden för att börja ett helt nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan jag bidra med till serverns RP?
Jag kan ge en känsla av gemenskap och samarbete till servern RP. Jag är en lagspelare som är villig att hjälpa medspelare, och jag är villig att anta alla utmaningar som kommer i min väg. Jag är också en god lyssnare och är öppen för feedback från andra spelare.
Jag kan också tillföra en känsla av kreativitet och fantasi till serverns RP. Jag är alltid villig att tänka utanför boxen och komma med nya idéer. Jag är också öppen för att testa nya saker och utforska olika möjligheter. Jag är även en problemlösare och kan hjälpa till att komma med lösningar på eventuella problem som uppstår.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för den andra partens vinst innebär att agera på ett sätt som gynnar den andra parten, även om det kanske inte är till din omedelbara fördel. Det handlar ofta om att sätta den andra partens behov och intressen före dina egna. I vissa situationer, såsom förhandlingar eller transaktioner, kan spel för den andra partens vinst resultera i ett ömsesidigt fördelaktigt resultat, där båda parter har det bättre än de skulle ha varit annars. Genom att bygga förtroende och visa ett engagemang för den andra partens framgång är det ofta möjligt att skapa ett win-win-scenario där båda parter går före.

Hur hittade du Unive? Jag hörde om det från mina kompisar som tyckte att det var väldigt kul och bland det bästa svenska rp serverna så då ville jag också börja spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka