Ej Antagen ! Malka | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? niko

Vad heter du på discord? malka6

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill hjälpa nya spelare att få chansen att bli medlem på unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag har tidigare efaranhet inom MA och att jag tyckte att det var roligt + att hjälpa unive bli större varje dag är roligt och viktigt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt lugn ton och anpassa sig ifall den personen har problem eller något liknande

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? man har mer saker att göra som medlem än icke medlem som att skaffa jobb bli krim och mycket mer för att i unive finns det så mycket att göra som medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? hög rp nivå kunna varje regel som står i forumet samt så ska de vara lojala mot unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? vara jätte aktiv på forumet samt discord samt inte ge ut medlem direkt men ge de en tydlig och spänannde intervju. samt så ska man alltid hålla koll så att det finns ingen som använder chatgpt eller någon annans ansökan.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 16 30 - 22 tisdag 15 - 22 onsdag 15 30 - 22 torsdag 15 30 - 22 fredag 15 30 - 04 lördag 14 - 04 söndag 14 - 00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka