Inaktuell Malikk | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mussepigg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2001

Vad heter du på discord? Malikk

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 223 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som möjligt om inte jag har något att göra det kan tex vara skolarbete eller någon resa med familjen eller något liknande annars är jag ganska säker på att jag kommer att vara online främst på kvällarna.

Vad heter du? Malik Tate

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom att jag vill hjälpa samhället på ett bra sätt och för att kunna utveckla mina RP förmågor.Dessutom vill jag få människor att tycka att dem kan känna sig trygga när de går ute på tex torget och att de ska veta att polisen finns som en trygghet som de kan vända sig till.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste är att man utvecklar sin karrier,hjälper folk sammarbeta och utveckla sig själv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja i andra servrar har jag jobbat som komisarie i andra servrar dessutom har jag också jobbat i sjukvården.

Vad betyder IGV? Det är en Akronym och det finns flera akronym det som det betyder är Förbättrad Skyddsräcke

Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? Man ska tala enligt de Fyra T:n : Tryck, Tala, Tydligt,Tålamod

Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? Först snackar jag i radion om var jag är och hur situtionen ser ut,sedan så försöker jag få tag på vad som har hänt alltså själva historian och sedan om jag får höra att någon har brytit mot en regel så sätter jag den personen i handbojar.

Får studerande köra en polisbil? Nej eftersom att de inte är utbildade för att köra en polis bil.

Varför är det viktigt att använda väderstrecken? Eftersom att man ska veta vilket håll en person åker mot eller för att veta var sin kollega är om det behövs.

Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? Jag skulle gå upp till den och fråga vad som har häntDet mest vanliga som händer då är ju att den misstänkta personen springer iväg men då så springer vi efter honom/henne och hotar med taser och om han/hon inte stannar tasear jag han/henne och sätter han/henne i handbojar och han blir arresterad för narkotika brott.

Berätta hur man utför HLR. Man tar först första handen ut med alla fingrar och sen tar du andra handen och låser upp handen med fingrarna i lås sen gör du 30 pupningar mellan Hjärtat och Lungan och sedan så gör du 2 inblås om det inte räcker gör man 3

Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? Man ska göra samma sak fast man ska inte göra inblås eftersom då blåser du ner vattnet i halsen.

Berätta vad en thorax är och hur man använder den. Man använder den om ett revben har brutits bröstkorgen har gått sönder eller om bröstkorgen har gått sönder. Och det är en liksom sak som håller ihop bröstkorgen och är medicinska termen för bröstkorgen.

Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. Det är smala band som man sätter över blödningen,för att blödningen ska sluta.

Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. Man använder det för att stoppa blödningen och drar hårt.

Berätta hur och när man ska använda bandage. Man använder det för att massa smuts och bakterier ska inte komma in i såret och man behöver bandage några av de första dagarna.Det är ett tunt litet papper.

Man behöver inte göra en skriftlig ansökan, det räcker med muntlig intervju ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka