Nekad Mali12 | Beslut Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mali12

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mali12000

Ditt Hex-ID: steam:110000158303f85

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem, Kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? Nekkan och toris_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet att banna mig troligtvis togs på grund av en missförståelse eller en vilja att hålla ordning och följa strikta regler i spelet. Den som fattade beslutet kanske såg mitt misstag som ett allvarligt brott mot reglerna, även om det inte var avsiktligt. Det känns som att beslutet togs snabbt, utan att man tänkte på omständigheterna eller att jag var ny på jobbet. Ibland kan de som ansvarar för att se till att regler följs vara snabba att agera för att visa att alla måste följa samma regler, även om det handlar om ett ärligt misstag. En annan sak jag inte förstår är att händelsen hände på min andra karaktär, som inte är inblandad i kriminell aktivitet. Jag förstår inte varför min kriminella roll togs med i detta, när det inte hade något att göra med händelsen. Det var ett misstag i en helt annan situation, och jag hade ingen avsikt att bryta mot några regler eller göra något illa. Det känns som att beslutet togs utan att all information togs i beaktning, och att mitt misstag, som var genuint och utan onda avsikter, inte behandlades rättvist.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet va väldigt snabbt och änkelt beslut dessutom att ge en avstängning utan att först ge en varning kan uppfattas som ett alltför hårt straff för ett misstag som inte var avsiktligt. Det skulle kunna anses mer rättvist att tillämpa mindre strikta åtgärder, en varning, för att ge mig chansen att förstå och lära av situationen. Det var första dagen på jobbet. I det här fallet kan beslutet att banna mig ses som felaktigt av flera anledningar. För det första var det ett tydligt misstag från min sida, och det fanns inga avsikter att orsaka skada eller göra något olagligt. Jag hade precis börjat min anställning och var fortfarande i en inlärningsfas, vilket borde ha beaktats vid beslutet att bannlysa mig. Misstag händer, särskilt när man är ny på en arbetsuppgift, och det finns alltid utrymme för att ge någon en andra chans, särskilt om det handlar om en oavsiktlig handling som inte har någon illvillig avsikt bakom sig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jXbgUa9pgBqgNw_hw?invite=cr-MSxnbkssMTY2OTEyODM0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka