Nekad J0llen | Beslut Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J0llen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Ditt discord namn: johnkeef1

Ditt Hex-ID: steam:110000143de12e8

Vad för typ av beslut gäller det? Att min kriminell roll togs bort.

Vem/vilka tog beslutet? Vet inte.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte men om jag får gissa var det för att jag inte kom på mötet.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vet inte om det är felaktigt men jag ber mer om en till chans att få tillbaka min roll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inte några bevis på att jag har varit kriminell förut men ni staffs kan säkert se det. Jag har varit kriminell på servern förut under en lång tid och jag har rollspelat men nu togs den bort och jag vet inte till 100% varför den togs bort men om det var att jag inte kunde dyka upp på ett möte så är jag otroligt ledsen för det och ber om ursäkt. Snälla jag ber om en till chans att få tillbaka rollen som krim, jag har försökt skriva till Philip320 i Pm på discord men inte fåt någon repons så jag vill helst rikta denna överklagan till just han att han ska läsa och ge beslutet. så detta vill jag att Philip320 ska svara på.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tja,

Din krim roll har dragits eftersom du ej svarat på aktivitetskontrollen som pågick för någon månad sedan, Ingen som tyvärr går att överklaga. Intresserad att fortsätta Rpa som krim hänvisar jag dig till att köpa den på nytt!

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka