Nekad MalcMan | Polismyndigheten Ansökan[Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MalcMan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2003

Vad heter du på discord? Jacob#1539

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 1-6 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar men har kollat väldigt mycket på youtube på fivem poliser så vet ungerfär hur det fungear och har alltid velat bli en

Vad heter du? Evin Eriksson

Hur gammal är du? 50

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag har kollat väldigt mycket på Youtube på fivem poliser när de kör role-play och vet unger fär hur de funkar och der verkar grymt rolig och min dröm alltid velat att bli en. Jag vill också göra multistaden till en säkrare och en bättre stad då den är ganska stökig och det känns som det behövs mer poliser. Jag vill rädda folk från de kriminella och få de på rätt bana igen då många har en del problem och vill säker komma ut ur den branschen.

Varför ska just du bli anställd? För att jag kommer göra allt jag kan för att vara den bästa i yrket jag ska vara väldigt aktiv och göra det bästa polis jobbet! Jag sek ge allt för det här jobbet då det alltid har varit min dröm. Jag jobbar verkligen inte för pengarna utan att ha roligt och hjälpa denna server. Jag tar order av andra utan problem tex om jag ska göra ett job. Jag kommer lära mig av mina fel inom kåren och sträva för att bli bättre!

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) - Lugn och är bra på att prata med folk för att få de att jobba med mig.
- Visar alltid respekt!
- Tar kritik!
- Väldigt bra bil förare!
- Dåligt, Att jag lätt kan bli arg för folk som inte tar rp på allvar.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Nej bara att jag har kollat väldigt mycket på youtube när de är poliser i fivem!

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag kommer att stoppa bilen för att den går för fort och jag går till personen och ber om körkort när jag märker att han inte har körkort. Jag ber honom gå ut ur bilen och kontrollera den för vapen alkoholdroger etc. så går jag till mina kollegor för att han inte har körkort och han körde för fort då kommer jag kort intervjua honom på platsen och ge honom en böter för fortkörning och lägga en prick i registret för olovlig körning. kommer också att skriva en rapport om olaglig körning o fortkörning.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag skulle skriva ner regnumret på bilen och kalla på en kollega som skulle kunna ta följe på bilen sedan skulle också ringa in en ambulans aldrig låtit bli kollega dö så på plats helt själv och sen hade jag aldrig heller låtit Min kollega gå ut i bilen själv heller.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? vi evakuerar området, så alla civila håller sig borta och blockerar området, gömmer sig sedan bakom bilen och väntar på förstärkning, följ sedan order från högre tjänstemän

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skriker på mannen att stanna och ta upp min tjänstepistol. Mannen stannar inte men springer ändå mot mig och skjuter honom i benet så att han inte kommer för nära! då ringer jag till mina vänner och en ambulans, tar sedan kniven från honom, handfängslar honom och tar honom till sjukhuset.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man bara ger information och inte pratar eller ger onödig info för det kan ströra radion så att man inte hör om något viktigt skulle hända. Man ska även vara lung och bestämd och bara använda radiospråk såsom kom osv.

Vad betyder våldstrappan? När det är lågrisk ska man använda kommunikation men vi högrisk ska man anväda tjänstepistol, batong, taser eller handbojar

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju!
Mvh Tedd Sätt dig i väntar på intervju under kategorin polismyndigheten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka