Antagen Makkez | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
90
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? .makkes

Ange ditt födelsedatum: 2 December 2008

Hur länge har du spelat på Unive? lite över 3 år, sedan sommaren 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Biträdande chef qpark, eftersom chefen var otroligt inaktiv där så var det jag som fick styra och ställa under den tiden, erfarenheter är att jag fick ta mycket ansvar och ta hand om allting kring jobbet. Utöver det har jag varit biträdande rekryteringschef hos polisen så finns massor med bra saker jag har lärt mig därifrån gällande hantering av anställda och hur man ska bemöta och vara mot anställda. Jag har även jobbat inom några olika yrken där jag har haft roller såsom: polissekreterare, överläkare, fängelsevakt och ordningsvakt vilket jag är nu! Samtliga av dessa jobb är väldigt sociala och jag har lärt mig på ett bra sätt hur man ska hantera anställda och civila.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag tycker att aktiviteten överlag har förbättrats de senaste månaderna, men tycker allt att det finns lite mer att jobba på där då det i princip bara är samma personer som är i tjänst. Jag ser även att det är otroligt många anställda som är ledning/befäl vilket jag inte tycker är så jättebra då det inte krävs så många som finns i nuläget. Utbildningsuppläggen tycker jag i grunden är bra men även där finns det saker att jobba på då jag märker att folk inte har kompetensen till att kunna jobba inom securitas. Lall är också en grej jag ser förekommer mycket, det är den absolut främsta anledningen till att jag hade ändrat lite på utbildningsplanen. Sammanfattningsvis så har jag planer att: öka aktiviteten, få seriösare anställda och städa upp bland de anställdas ranger.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara bra och jag har definitivt tiden som krävs för att vara chef!

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka