Accepterad Makkez | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
89
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197989369853/

Ditt Hex-ID: steam:110000101bc17fd

Vad är din discord tagg? .makkes

Vem var det som bannade dig? ola063124

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-12 214517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog min polare framför polisen medans dom riktade mot mig och jag "sket" i att dom riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare var tagen av polisen (medvetslös), jag var medveten om att han var beväpnad och jag försökte ta han vilket jag lyckades göra, men samtidigt som jag gjorde det så riktade polisen vapen mot mig, jag tänkte inte på det när jag försökte bära honom utan jag märkte det först när jag satt i bilen med han i famnen. Jag såg att han höll vapen, men jag tänkte inte direkt på att det var ett vapen och körde iväg. Sedan blev jag ombedd att komma support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig, det var tydlig fearrp från min sida. Men jag tycker ändå att jag kommunicerade på ett bra sätt med ola och var inte speciellt arg, jag var tydlig med att jag hade gjort fel. Jag hade också lämnat tillbaka min polare hos polisen innan support samtalet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, har blivit bannad några gånger över tiden jag rpat på unive. Har varit bl.a suntförnuft, lall, powergaming.
Blir inte alls bannad lika mycket som jag blev i början längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat tänkt till och insett att det var ett vapen riktat mot mig och släppt ner han igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tänka till på vad som kan hända när du har vapen mot dig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka