Nekad Makaveli | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Makaveli

Icke Medlem
Meddelanden
892
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Säger privat

Vad heter du på discord? Makaveli#3927

Ange ditt födelsedatum 15 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag anser mig själv vara kunnig inom det, har vänner som är/ har varit medlemskaps ansvariga och har berättat hur kul det är, jag tycker om att snacka med nya personer, välkomnar nya personer in till servern och lära dem reglerna och hur servern är. Jag har varit helper innan och brukade ta medlemskaps intervju och hjälpa medlemskaps ansvariga med jobbet, jag tyckte att det var kul och tog många intervjuer. Hade vart kul om man kunde bli de

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är kunnig inom det och jag vet hur man ska vara som medlemskaps ansvarig för att som sagt, jag har varit helper och tagit många medlemskaps intervjuer. Jag är en lugn person som klarar av stressiga situationer och ta tag i det. Jag var staff innan, blev pbannat, saker brukar gå fel ibland, vill inte att det ska stoppa mig från att få en ny chans och verkligen fixa till det jag gjorde,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra så som man vill att dom ska bemöta dig, man ska alltid vara snäll och välkomna alla nya till servern varmt och fint för att dom ska känna att dom har valt den rätta servern att rpa i, om man ska bemöta andra så ska man ha en trevlig ton och respektera de så som du vill att dom ska respektera dig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive?
Att om man ska ta in en medlem till servern så ska hen kunna alla regler utan till, hen ska veta att man ska bara köra på unive och ingen annan server

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Om man är medlem så ska kraven vara att man ska kunna reglerna, man ska inte vara medlem om man inte kan reglerna, det gör ingt om man inte kan rpa, man lär sig då med tiden men reglerna är det viktigaste hos en medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att välkomna in nya personer till servern, jag som medlemskaps ansvarig så skulle ha ansvar att varenda ny person som vill bli medlem ska ha kunnat reglerna innan de blir medlem på servern

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar brukar jag vara aktiv från 16 - 24, lov brukar jag vara aktiv från 12 - 04, men även om jag inte kan vara aktiv och ta intervjuer så kommer jag alltid att vara aktiv på forumet och discord

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Brinner för att hjälpa andra säger jag ba

Senast ändrad:
Tillbaka