Nekad makanshe | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Firro5699

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yahya sinwar 63

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, principfast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff miljö där han tidigt lärde sig att ta ansvar för sig själv och sin familj. Han har alltid haft en stark känsla för rätt och fel, även om han ibland tvingats ta svåra beslut för att överleva. Efter att ha flyttat till staden vill han bygga upp ett stabilt liv, skapa kontakter och arbeta sig upp antingen genom lagligt arbete inom exempelvis företagande eller genom att långsamt bygga ett rykte i den kriminella världen beroende på vilka vägar livet leder honom in på. Hans långsiktiga mål är att få makt, respekt och ekonomisk trygghet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och långsiktig RP där jag prioriterar story framför snabba vinster. Jag skapar scenarion som inkluderar andra spelare och fokuserar på realistiska reaktioner och konsekvenser. Jag är lugn i stressade situationer och kan spela både förlust och motgång på ett sätt som utvecklar rollspel för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka spela för sig själv, utan vara beredd att förlora om det gynnar rollspelandet. Man ska ge motparten rimliga chanser och spela realistiskt istället för att powergama eller göra orealistiska saker bara för att själv gå vinnande ur situationen. Fokus ska ligga på en bra och trovärdig story, inte på ego eller resultat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tidigare gjort misstag som exempelvis att agera för snabbt i ett scenario utan att tänka på helheten Jag fick en tillsägelse och tog det som en lärdom. Sedan dess är jag noggrann med reglerna och tänker alltid på att prioritera bra RP framför att vinna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm rdm powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns inte så mycket att säga

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka