Antagen makadiver. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Sinan

Vad heter du på discord? makdiver

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte om att bli MA eftersom jag vill bidra till att hjälpa nya spelare på servern och vara en del av det fantastiska teamet som redan finns. Jag har också erfarenhet av kommunikation och att hantera spelare och medlemmar, då jag tidigare varit staff och på Unive. Under min tid som staff har jag fått en djupare förståelse för de utmaningar som kan uppstå, samt hur viktigt det är att skapa en välkomnande och rättvis miljö för alla. Jag känner att jag kan använda min erfarenhet och mina kunskaper för att fortsätta utveckla servern och hjälpa till att lösa eventuella problem på ett snabbt och effektivt sätt. Jag trivs också i samarbetet med andra, och jag ser fram emot att kunna bidra till ett ännu bättre team och en ännu bättre upplevelse för alla spelare på servern. Jag är engagerad, ansvarstagande och alltid villig att lära mig mer för att bli en bättre MA och medarbetare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag bör bli utvald eftersom jag tror att jag skulle kunna ha en positiv inverkan på de medlemmar jag tar in, då jag inte accepterar alla som medlemmar. Jag har dessutom flera gånger, exempelvis inom sjukvården, visat starkt ledarskap genom att ta ansvar i både tidigare administrationer och som chef. En annan anledning till varför jag borde bli vald är att jag är aktiv minst 6-7 timmar om dagen (även om jag inte alltid spelar på FiveM, så kommer jag ändå att kunna hantera medlemskapsansökningar ofta, vilket jag tidigare har visat).

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara behjälplig och lyssna samt vara trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om jag blir MA kommer jag att säkerställa att de som ansöker om medlemskap är seriösa och har rätt förutsättningar. Som MA vill jag skapa en trygg och välkomnande plats där alla kan vända sig för att få hjälp eller ställa allmänna frågor.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa alla serverns regler annars har personen inget att göra här, respektera alla, bidra med bra rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som MA skulle mitt ansvar bland annat vara att läsa igenom medlemskapsansökningar på forumet och genomföra intervjuer. Om jag blir MA får jag också tillgång till /noclip, vilket gör att jag kan spekulera och säkerställa att serverns regler följs. Jag kommer även att kunna svara på /help och /reports ingame när det behövs.

Hur ser din aktivitetet ut? ungefär 5 timmar varje dag helger dubbla.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej Tack.

Senast ändrad:
+ rep förtjänar rollen, kan göra stora förändringar inom MA området på kort tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka