Accepterad Majsbajs | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Majsbajs

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Villiam

Vad är ditt discord namn? Majsbajs1368

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob Rakimi och är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Kreativ, Känslosam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bob Rakimi är 24 år gammal och lever för bilar. från att vara en liten kille har han alltid drömt om att bli mekaniker, och nu hänger han på en lokal verkstad där han verkligen glänser. Han kan fixaa det mesta och kunderna älskar honomm för hans chill attitude och grymma skills. På fritiden är det bilar som gäller. han älskar att skruva på gamla pärlor och hänga på bilträffar med kompisarna. Med sin sköna stil och smittande entysiasm sprider han alltid good vibes både på jobet och i gänget. för Bob handlar livet om bilar och att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion från båda sidor, Kan även bidra med att det blir en seriös rp runt om kring mig bland kompisar. Kan bidra med att hjälpa folk med t.ex rpa med /me oftare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara gör scenarion för ens egen skull/vinst och att det blir roligt för bådasidor av scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte. DEt var länge sedan jag var inne på denna server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta. ooc. rdm. powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen rpare som rpat länge och är sugen på att testa på denna server samt kanske köpa gäng.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka