Nekad majs | Medlem ansökning [ZeetoX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

majs

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/btmanyet/

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? slide#8309

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Det här är fredrik . Han har haft en jobbig upp växt för att han mamma och pappa tog knark och drack mycket. Så att han var med sin bror som var 15 år och han var Kriminell och han och sina vänner fredrik hängde med och då tog han knark för första gången i 9 års oldern. efter en vecka så tog ett barn hem han. Han tyckte att det var bra där för att det var vänner men han var med ledsen för att han inte fick träffa sin mamma och pappa och sin bror mer, då ville han inget mer än och dö men han försökte det flera gånger men har lyckades inte det och han hade det svårt i skolan för att han blev mobbad i hella 0 -9 för att sen i 1 då började han vara med ett lite gäng typ och det var lite Kriminell och det var inte bra för han för att då började han vara med dom och det sålde knark och tog det med jätte mycket det var oftas inte i skolan för att det var ibland med ett par andra äldre kilar som hadde lite vapen och så och det var dom som sålde knark till fredrik och hans vänner. Efter 1 år till då var det inte alls i skolan det bara knarkade och tog slut på alla pengar så att i detta fallet vard et kända i hella byn det var flera talls som villa ha fredrik och hans vänner och polisen ville med ha dom fredrik köpte sitt första vapen och det rånade kidnapade folk. Och dom killarna som var lite äldre hade blivt tagna av polisen och åkte in i fängelse i 24 år. fredrik och hans vänner blev efter lysta i byn så att det flytade till en annan by som lagg 5 h där ifrån det började med samma saker sen en dag så hände en sak det blev skottlosnign och båda hans vänner dog så att det var bara han kvar han stack där ifrån och nu hade han flyttat till en annan stad igen och hittade nya vänner rånade en till sen tog polisen han och satt inne han i finkan i 2 år och sen när han kom ut så hade han så mycket skit så att han bara hoppade på ett flyg och då hamnade han här på unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag har väldigt bra RP för att endast ha drygt spelat RP alls på FiveM och då jag strävar efter att fortsätta utveckla min RP vilket jag tycker går bra och att bli whitelistad hade kunnat hjälpa mig att fortsätta bli en bättre RP spelare. Jag vill även kunna ansöka till jobb som det krävs att man är whitelistad på och jag hade passat bra till några av de jobben. Jag är seriös och tar det på allvar att man inte ska lalla och jag kan alla regler som finns. Jag kommer att bidra med att göra RP nivån högre på servern och ha så kul som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att utveckla mina kunskaper inom RP då jag tycker det är kul och intressant. Jag lär mig nya saker varje dag när jag spelar på unive, och ksk bygga en plattform där folk kan komma och prata med varandra och hjälpa varandra med problem man har

Hur hittade du Unive? Jag hitta denna servern med hjälp av min vän då han rekommenderade denna servern till mig för att han tyckte den var bar och jag förstår honom vrf han tycker det för denna servern är svin bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla mina kunskaper inom RP då jag tycker det är kul och intressant. Jag lär mig nya saker varje dag när jag spelar på unive, och ksk bygga en plattform där folk kan komma och prata med varandra och hjälpa varandra med problem man har

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att träffa nya vänner som jag kan ha kul med och rpa med varje dag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Tillbaka