Nekad Maio | Ban Överklagan [us5x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maio

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990514673/

Ditt Hex-ID: 110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? Clas13

Vem var det som bannade dig? us5x

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-13 165834.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 2 poliser rikta ett vapen på mig pga om man gör /point så håller man i ett vapen och då om man klickar X så kmr de inte bort. Så då trodde de att jag hade ett vapen men de hade jag inte. Och jag körde ifrån de när de riktade men de var en skottsäker bil. Däcken samt rutor är skottsäkra. Så detta råknas inte som VDM för mig. Samt att jag emote abusade när jag hade handklovor. Jag gjorde /e slide eller vad de var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på marja lisas och hälsade på min vänn Carl som jobbar där, och där efter så gjorde jag /e point för att peka på han men ist så kom de upp ett vapen som man inte fick bort. För egentrligen när man klickar X så går ju emoten bort men den gick inte bort med denna emoten. På nått sätt å vis. Och då såg polisen vapnet och jag sa att de e plast vapen men de trodde att jag dumpade den på marken så jag sprang såklart iväg för att inte bli gripen och där efter så grep han mig när jag hotade med att jag skulle hoppa från ett tak vilket var lite skumt. Men aja, sedan där efter så bärde han ned mig från ett tak. Det taket som jag hotade med att hoppa ifrån och där efter så gjorde jag /e slide för att de skulle vara lite roligt att de skulle jaga mig osv. Vilket också går IRL man kan gå med handklovor irl. Och asså us5x började ju skrata också han tyckde det var roligt så jag forsätte. Och sedan där efter så tacklade han mig och där efter eskoterade han mig men jag telepoterades iväg och då förstsatte jag göra /e slide. Förlåt jag tänkte inte!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite felaktigt. Då irl kan man ju gå och springa och hoppa och allt med handklovor men de kan man inte göra i FiveM och de fattar jag ju såklart men jag tycker de e lite felaktigt. Samt att bilen var skottsäker det var skottsäkra rutor och däck.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några har jag lärt mig av. Några är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat upp och låtit de vinna scenariot och där efter RPa på det. Men FearRP kan jag inte gå med på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajamänsan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kan inte ta screenshots pga min nya skärm. Så ni får ba kolla i ban bevis om ni vill se tyvärr :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka