Accepterad MainOVve | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MainOVve

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152793785/

Ditt Hex-ID: 1100001471488b9

Vad är din discord tagg? OvVE#7489

Vem var det som bannade dig? Vac Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230201_163152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt Har Jag inte en blekaste aning om varför och det var ju anticheatet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag åkte runt med mina polare när jag åkter hem till vårat gäng hus då när jag rullade in hoppade jag ur min bil och satte mig i min kompis bil han brydde sig inte och direkt när jag satt mig i bilen som blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag asner att denna ban är fel aktig och att jag inte är skyldig därför att det måste vara en bugg eftersom jag inte bröt mot någon regel mina kompisar påstår också att den är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banand tidigar men var tvungen att byta konto här på forumet dpå jag tappade bort inloggen men det mesta var lall eller att jag körde för fort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle förmodligen inte lalalt så mycket men jag har förändrats och det har inte skett på jätte länge sen dess . och så skulle jag tänkt på vad staffsen sa om hastigheten i staden men detta var för ungefär ett år sedan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte vad jag ska lära mig men at int ta andras bilar kan vara ett exempel eller att inte köra betalda bilar? vad jag har förståt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår detta och kommer därför inte att stressa på er ;) kuned ej få med en bild på ban medelande skriv pm om bilden den fick ej plats

Skulle du kunna skicka bild på hur det ser ut när du ska gå ig till mig i pm så löser jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka